diumenge, 7 de maig del 2023

ME'N VAIG

 

He de patir diàriament,

el cruel menyspreu i violència,

tant verbal com física,

de l'home que he estimat

tota la meva vida.

 

Constantment enganyada.

Destruint a poc a poc

els sentiments d'afecte

que cap al jo tenia.

 

No aguanto més els teus nervis,

els teus crits d'histèric paranoic

per simples ximpleries.

 

No tolero més el teu menyspreu i insults.

Estic farta que em maltractis,

amb la teva bogeria de maniàtic.

Que em manipulis i escupis,

que em facis sentir la mala

de la nostra vida en comú.

 

No aguanto els teus crits

teus manies de meticulós.

No suporto quan em dius,

i un cop arribo al teu costat,

 

no em parles i et vas murmurant

per tota la casa.

 

Me'n vaig .......

 

Demà ja no hi haurà dubtes en la meva vida,

ni temor ni nostàlgia en la meva mirada;

perquè tu seràs ja seràs un tros del passat

que quedarà enterrat entre el no-res.

2 comentaris: