dijous, 7 d’octubre del 2021

COR

El meu cor,

aquí el miro entre els meus dits

ple de ferides.

 

Els pensaments

¿On són?

Només hi ha cicatrius, arrugues.

On són ?, les emocions, les vivències.

On és el meu cor ?,

aquí el miro entre els meus dits,

ple de ferides.

El pobre embolicat i oprimit,

del que ho vaig voler i del que vull.

 

Jo veig en tu l'essència dels meus versos,

de les meves antigues innocències i secrets.

 

Jo veig en tu el meu museu sentimental,

al costat dels gèlids i foscos

lliris dorments del meu mal.

10 comentaris:

  1. Hola Anna.. Certament a vegades els lliris són altius, preciosos però freds..
    Una abraçada..

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gracies guapo esperant que estigis be
      cuidad molt

      Elimina
  2. El corazón no solo sufre los achaques de salud también los sentimentales.

    Saludos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias por tu dejar tu huella en el blog
      cuidate mucho
      Besos

      Elimina
  3. Respostes
    1. Gracias por dejar tu aportacion en el blog
      cuidate mucho
      Besos

      Elimina
  4. Tus letras son profundascomo heridasen el corazón. Un abrazo grande

    ResponElimina
  5. Gracias por dejar tu huella en el blog
    cuidate mucho
    Besos

    ResponElimina