divendres, 5 d’abril del 2019

ETERNAMENT


Al cor sentiràs la vida que hi batega,
ella nua damunt la sorra,
profunds silencis plens de tu
i aquesta solitud sense després.


Aquesta quietud
a penes amb els ulls,
ja ni el dol de la vida
que no visc
em perdo amb tu
entre el teu eco i el meu.

Repetiré el teu nom
i els llavis plens de tu,
proclamaré

I jo penso amb tu,
i et penso tendrament
i et veig i et tinc.

Només per tu,
eternament tu,
lluny de tot i en solitud
grans silencis tanta vida,
tant de tu

La bellesa i del meu goig,
no posa els límits
ni la buidor,
vida i no vida
el pensament de tu.




12 comentaris:

  1. Quand l'amour est présent on entre dans l'éternité
    Amicalement
    Claude

    ResponElimina
  2. Respostes
    1. Yo no dejo de hacerlo ni un dia
      Gracias por tu aportacion y visita

      Besos

      Elimina
  3. Hola Anna.. Sempre els teus poemes son molt sentits, tota una declaració de sentiments..
    Una abraçada..

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si tu creus a mi mai em fan el pes i els miri i remiro i els torno a reescriure de vegades mes de 5 cops
      Gracies per la teva aportació
      Petons

      Elimina
  4. Wonderful words make for a beautiful poem.
    Thanks for the viait to my blog. http://somewhereinirelanddailyphoto.blogspot.com/

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias por tu visita i aportacion te lo agradezco mucho

      Un abrazo

      Elimina
  5. Preciosa poema.
    Gracias por compartir.
    Besos

    ResponElimina
  6. Gracias por tu visita te lo agradezco mucho

    Un abrazo

    ResponElimina
  7. Profundidad en sentimientos. Gracias por invitarme al conocer su blogspot.

    ResponElimina
  8. Gracias a ti por acceptar mi blog y dejar tu huella
    Besos

    ResponElimina