dissabte, 16 de juliol del 2016

DESTRUCCIÓ


El dimoni s'agita al meu costat sense parar.
Flota al meu voltant com aire impalpable.
Ho respiro, sento com crema el meu pulmó,
i ho omple d'un desig etern i culpable.

De vegades presa, coneixedor 
del meu amor al poema,
la forma de la més seductora dona.

Així em condueix, lluny de la mirada de Déu,
panteixant i destrossat de fatiga, al centre
de les planes del fastig, profundes i desertes.
I llança als meus ulls, plens de confusió,
brutes vestidures, ferides obertes,
i l'amaneixo sagnant de la destrucció!

7 comentaris:

  1. Anna, felicitats !! son maquíssim els teus poemes
    ������

    ResponElimina
  2. Anna grande poetisa, me alegro da sua presença em meu blog.Sua poesia é muito boa.Se desejar seja minha amiga virtual. Bjinho.

    ResponElimina
  3. Gracias por pasar por mi blog hay poesias en castellano en otras paginas si deseas leerlas besos

    ResponElimina
  4. estupendo blog de poesías, gracias por tu visita a mi blog. petonets.

    ResponElimina
  5. es muy chulo tu blog por eso lo vuelvo a visitar mi idioma no es el castellano.
    Gracias por pasar por mi blog vuelve cuando quieras

    ResponElimina
  6. Olá eu gosto do seu poema antonio,
    Nós sempre encontrar uma maneira de expressar
    nossas lutas.
    Deus te abençoe!

    ResponElimina