divendres, 7 de juny del 2024

EGOÍSTA


Ara m'adono que jo no soc culpable de res,
tu ets el monstre, tu ets el paràsit,
tu ets una persona tòxica i cruel.

Tu la volies fora de la teva vida
sense comptar amb el que jo volia,
ets un egoista, sols pensaves en tu.

Les teves paraules, verí disfressat,
els teus actes, punyals a l'ànima,
has trencat tot el que era pur.

No escoltaves, no veies el meu dolor,
la teva ombra s'estenia per tot arreu,
m'ofegaves amb la teva presència.

Però ara, amb el temps, veig clarament,
jo no soc culpable de res,
tu ets el monstre, el paràsit, el cruel.

I jo, al final, alliberat del teu jou,
em reconec en la meva pròpia llum,
lluny de la teva foscor, soc jo mateix.

1 comentari:

  1. A veces hace falta ganar algo de distancia para ver las cosas con claridad, para quitarse la culpa de encima y lavarse el dolor....

    ResponElimina