dimecres, 17 de maig del 2023

LA MORT EM TE PRESONERA

Se m'escapa el temps,
se m'escapa,
se m'escapa entre les mans,
se m'escapen les abraçades
que encara no t'he donat.

Se m'escapen aquests petons
que encara no han estat besats,
se m'escapen a uns llavis
que et desitgen besar-te.

Se m'escapen els "t'estimo"
que el meu cor no ha fabricat,
i és que s'escapa l'amor...
que ja no et puc donar.

Se m'escapen sentiments
que desborden de la meva ànima,
i que a través de veu
es converteixen en paraules.

Se m'escapa el temps...
tantes coses que dir-te,
tant amor per lliurar-te...
sento que el temps m'atrapa
i se m'escapa l'amor,
se m'escapa la vida,
esperant que tornessis
durant dies, setmanes, fins i tot anys
esperant-te he perdut tota la vida
t'espero des de que tinc memòria
i mai vas tornar ni tornaràs.

Sempre tu, en els meus somnis
sempre tu, en la meva esperança
sempre tu

I ara que et torno a veure
quina sort,
ja no et necessito
la mort empresonera.

4 comentaris:

  1. Intenso e profundo. Gostei muito de ler.
    .
    Cumprimentos poéticos
    .
    Pensamentos e Devaneios Poéticos
    .

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias por tu nueva visita
      te lo agradezco mucho

      Elimina
  2. Gracias por tu huella en el blog de scrap, yo no critico poemas

    Buena fin de semana

    ResponElimina
  3. Gracias a ti yo tampoco critico
    cuidate mucho
    Anna

    ResponElimina