dilluns, 7 de febrer del 2022

ON ESTÀS?

 En els dies en què necessito confiança

que preciso una mica d'esperança

 

En els dies que només hi ha por

que presento dubtes en el meu pensament

 

En els dies en què el meu llit està desert

i buit de petons i de carícies.

 

On estàs?

 

En els dies en què sento que el

passat em engoleix i sento que és només meu

 

En els dies en què el viscut

pensant que solament sóc una càrrega molt pesada

 

En els dies que tracto d'escapar de la tristesa

i d'aquesta soledat que em persegueix com un fantasma.

 

On estàs?

 

En els dies en què és necessari oblidar,

els records que m'obliguen

a aïllar.me arraconar

tot el meu ser i la meva persona

 

En els dies que tanco els meus ulls per no pensar

en tot el dolent que he passat

i sempre viena al meu pesar

 

En els dies covards pel temor a recordar

els moments viscuts en cada experiència

sóc covard de rebuscar

en la meva insignificant memòria

i saber ni poder commemorar.

 

On estàs?

 

En els dies que les llàgrimes,

m'impedeixen veure la bellesa de la vida

per caure en una absoluta solitud

 

En els dies que no desitjo veure sola l'horitzó

i no m'atreveixo per si rebo un assot

per sortir a veure la bellesa

perquè a tu no t'a petezca

 

En els dies que vull escoltar

sobre la lluna les del mar

i no puc anar perquè no em deixa marxar.

 

On estàs?

 

En els dies que tinc por de la veritat

i necessito una abraçada

i paraules de consol

 

On estàs?

 

On estàs en la meva necessitat de viure

 

On estàs, on tu és que estàs

 

On, digues-me on... On estàs?

 

6 comentaris:

  1. Hay silencios que son verdaderos gritos de soledad y dolor. ¿Dónde estás?... Un grito común a tantos seres humanos.
    .
    Saludos poéticos.
    .
    Pensamientos poéticos y ensoñaciones
    .

    ResponElimina
  2. La necesitad y la desesperanza en grandiosas letras. Beso

    ResponElimina