dilluns, 31 de maig del 2021

DESTINACIÓ

 Avui tinc ànsies boges,

de tenir-te en els meus braços
però la distància impedeix el meu desig
només un poema arribarà al teu costat
i en ella s'emporta la meva ànima
per unir-se a la teva.

Escriuré poemes cada dia,
no perquè em recordis
sinó per expressar el que t'estimo
et que estranyo a cada minut
que no aquestes al meu costat.

Doncs si amb el caminar del temps
arribessis a treure'm de la teva vida i oblidar-me
els meus poemes et faran recordar
quant et vull i t'estimaré fins a la meva mort.

Si el temps i la distància ens allunyen
aquesta cruel destinació ens fa sofrir sense remei,
l'amor diví unirà les nostres vides
i no hi ha temps ni distància
que ho allunyi ni un instant.

És per això que prenc aquest temps
i en un segon et dic que t'estimo
i aquest segon es converteix en infinit
perquè la meva veritat és estimar-te tota la meva vida

No dubtis saber que et vull
amb un sentiment pur i sincer
de vegades la destinació també juga el seu partit
i és que no sap d'amor,
no sap de sentiments

Voler estar ara al teu costat i no poder aconseguir
voler els teus petons apassionats i no poder apreciar
voler estimar-te sense poder aconseguir
fan que brolli sospirs i nostàlgies.

Avui, matí i sempre t'estimaré
saps que només tu tens el meu cor
saps que només teu sóc, he estat i seré
saps que en aquesta vida
i més enllà de la mort
ets tu la que vaig estimar,
amo i estimaré.

8 comentaris:

  1. Ese amor desbocado, teñido de versos diarios, qué bonito ha de ser.

    Un abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias por tu visita y aportacion
      Cuidate mucho
      Besos

      Elimina
  2. Una bella forma de expresar aquellos que tenemos seres queridos lejos de nosotros y estas circunstancias nos mantienen alejados.

    Saludos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias guapo me alegra veste por el blog
      Cuidate mucho

      Elimina
  3. Benvenuto a giugno! Possa questo mese portare molte gioie, bei momenti, salute, pace e amore alla tua vita.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias por tu visita
      Me alegra leerte
      Besos

      Elimina
  4. Ese amor que sentimos tan profundo , los abrazos y cariño que no.podemos dar. Intenso. Besos

    ResponElimina
  5. Gracias por tu visita y aportacion
    Cuidate mucho

    ResponElimina