divendres, 1 de desembre del 2023

1 DESEMBRE SIDA

 La meva lluita per la vida,
silenciosa malaltia,
no és indiferent cap als nostres ulls.

La meva malaltia era greu
i d'ella no havia fugit.

Arriscant la fortuna dels rics
decapitant la pobresa dels pobres
consumint dia a dia el pas caminat.

Així és el S.I.D.A
Molts ho callen,
molts ho pateixen
molts són còmplices de la seva enlairament

Els metges no donaven esperances
per poder curar-me.

Em deien que tingui fe
encara que vacunes no hi ha,
a la mort venceré.

Aprenem a estimar,
Aprenem a valorar la vida,
l'amor la nostra millor arma en aquesta batalla
que no demana treves, s'abalança amb feresa,
no ignorem la nostra guerra.

Encara no hem perdut.
Tot i podem guanyar.
No siguem aliens a la SIDA.
Protegeix la teva vida i la dels éssers que estimes
Cuida't !!!
Jo per la meva vida lluitaré!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada