divendres, 3 d’agost del 2018

JO SÓC AIXÍ

M'enamoro de tot: jo sóc així,
M'enamoro dels camps i del verd de l'herba,
de les onades del mar,
de l'onada del cel que els núvols porta
i de tot el que trobo viu i oberta,
pels sons i les flaires,
dels boscos i dels prats, com un concert,
m'enamoro amb el mirall fràgil de l'aire
i veig la imatge com es perd.

M'enamoro de les coses
petites, grans o sense fi.

Sóc així:
Presoner d'oberts paisatges
i faig de magnituds, ullada humil.

Sóc així, quan recompto les imatges
de cent en cent i de mil en mil.

I des del pensament m'endinso
per celestes i imatges de verds i blaus, 

d'onada i infinit,
omplir.me els ulls i els somnis, nits i dies,
d'estel, de sols i llunes a desdir.

M'enamoro de tot:
de fantasies i de realitats:
jo sóc així

13 comentaris:

  1. Excelente poema:))

    Hoje: Embriaguez de um macio vinho

    Bjos
    Votos de uma óptima Sexta-Feira-

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias por tu comentario me alegra que regrees por el blog

      Besos

      Elimina
  2. Me pierdo mucho con mi traducción, pero por lo que alcanzo a comprender es magnífica tu poesía.

    Abrazo grande, Anna.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si se que el traductor no mes muy bueno pero, espero que no sea un impedimiento a tu regreso a mi blog

      Besos

      Elimina
  3. Yo tambien soy de estos, me enamoro de todo lo que me gusta lo irracional, inlogico raro o esclusivo

    Besos

    ResponElimina
  4. Me pierdo mucho con la traducción, pero igualmente quedo lleno de tu poesía.

    Volví a leerlo ya varias veces.

    Abrazo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. podiste entenderlo, espero que si gracias por tu regreso y aportacion

      Besos

      Elimina
  5. Si la traduccion no siempre es eficaz ni te permite disfrutar de la esencia de la poesia y de lo que quiere trasmitir.
    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es cierto Tohams es lo malo de los traductores que hay por el mundo.
      Gracias por tu regreso

      Besos

      Elimina
  6. Jo m'enamoro molt quan m'enamoro. No m'hi poso per poc. Però quan no m'enamoro, que no em busquin les pessigolles!

    ResponElimina
  7. Jo ja no m'enamoro de res ni de ningú després de tants enganys, mentides, traïcions jo no em fio de ningú ni de la meva ombra.

    Només et pots fiar dels animames que ells mai et avandonant ni et fereixen

    ResponElimina
  8. Jo he desidit no m'enamorare de res ni de ningú, no val la pena despres et deixen t'abandonen et traeixen i que perts ets tu.

    Gracies Helena
    Petons

    ResponElimina