dijous, 21 de setembre del 2017

ET TINC I NO

Perquè et tinc i no,
perquè et penso,
perquè la nit està d'ulls oberts,
perquè la nit passa i dic amor,
perquè has vingut a recollir la teva imatge
i ets millor que totes les teves imagines,
perquè ets bufona des del peu fins a l'ànima,
perquè ets bona des de l'ànima a mi,
perquè t'amagues dolç en l'orgull,
petita i dolç, cor cuirassa.

Perquè ets meva,
perquè no ets meva,
perquè et miro i moro
si no et miro i moro,
i pitjor que moro
si no et miro, amor,
si no et miro.

Perquè tu sempre existeixes onsevulla
però existeixes millor on et vull,
perquè la teva boca és sang
i tens fred,
haig d'estimar-te, amor,
haig d'estimar-te
encara que aquesta ferida dolgui com dues,
encara que et busqui i no et trobi
i encara que
la nit passa i jo et tingui i no

10 comentaris: