dijous, 3 d’octubre del 2024

RESONS DE SOLITUD


El sol m’ha despertat, una vegada i una altra,
en aquest món de penes on no vull alçar-me.
La soledat, un espectre que m’ofega,
el dolor és el meu únic company, un calvari en la penombra.

Per les nits, miro imatges perdudes,
ànimes que vaguen, ignorant que han desaparegut.
El seu plor s'eleva entre les pedres,
no vull veure-les, però elles tornen, insistents.

Els meus temors no es moren, les meves llàgrimes s’assequen,
estic atrapat, lligat a un destí cruel.
El meu cos pot millorar, però l’ànima es destrueix,
em volen curar, però les meves esperances s’esfondren.

Pateixo la malaltia, l’angoixa em consumeix,
em converteixo en aquelles ombres perdudes.
Les comprenc, perquè no vull deixar aquesta vida,
tenia somnis i projectes, masses il·lusions esfondrades.

Decidiré, si és que encara puc decidir, quedar-me
en aquest món on el meu dolor no s’esvairà.

Perquè sé que, del meu passat, encara hi ha molt a deixar,
però res a guanyar, només a perdre,
una vida buida, un eco d’aflicció,
un cor trencat, un cant de desolació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada