dimecres, 25 de gener del 2023

DESESPERADA

Ja no vull viure,

ja no vull respirar ni patir.

Només vull morir-me.

Estic farta de resistir.

Ja no vull estar en aquest maleït món.

Em dol cada segon que passa,

i res de bo m'ocorre.

 

Voldria morir.

No vull continuar sospirant tristesa.

Odio que ningú em vulgui,

odio que a ningú no li importi.

Com voldria sucumbir,

i així no hi hauria més dolor.

Com voldria que la meva vida fos diferent,

com voldria ser feliç.

Voldria que em volguessin i que em donessin amor.

No entenc perquè a mi em va tocar patir,

odio patir mentre els altres riuen.

Odio continuar vivint, no sento ganes de riure,

no sento ganes de viure.

La meva vida és plena de dolor,

odio seguir aquí sense poder ser feliç.

Com vull un angelet amb ales,

que em porti fins al cel per viure.

És com quan res no és dolç tot és amarg, sap a dolor.

 

 La meva vida és com una pluja sense arc de Sant Martí de colors,

és com un cel sense sol i sense núvols,

com una nit sense estrelles ni lluna.

 

Com una cançó sense lletres ni música,

és com una flor sense pètals ni fulles.

És com una paleta de gelat sense sabor i ni color,

com una carta sense paraules i signatura.

 

És així la meva vida, li falta amor, felicitat, dolçor,

afecte, diversió, aventures i amistat.

Però a la meva vida li sobra tristesa, depressió, dolor,

odi, sang, puntades de peu i cops al cor

I moltes coses més, odio viure en aquest maleït món.

 

Com voldria, que quan jo dic que pateixo de depressió,

correguessin fins a mi, i em consolessin, però no els importa si pateixo.

Com voldria que la meva mare em donés amor en lloc de renyar-me,

i dir-me coses que em fan mal al cor.

 

Com voldria que em deixessin de criticar,

per les coses que faig malament, com voldria que em recolzessin.

Però no, en lloc de ser això, em diuen boja i em jutgen,

records de dolor i felicitat que no se m'obliden,

però fan mal i molt, fan mal i no desapareixen.

 

Com voldria sortir a buscar la felicitat,

però no, ma mare no em deixa sortir.

Odio estar tancada, em causa depressió profunda.

L'únic que em manté dreta és la música.

 

Adoro tancar-me a la meva habitació, i escoltar música,

em fascina cantar.

Com voldria que la meva vida fos tan dolça com el sucre,

però va haver de ser tan agra com la llimona i tan amarga,

que de vegades vull morir.

 

M'agradaria ser feliç, m'agradaria no tenir problemes,

que no hagués passat tot el que passo.

Però el no hagués no existeix,

m'agradaria tornar a néixer per canviar la meva vida.

Però no es pot, així em va tocar viure malauradament.

Recordo que amarga i freda que va ser la meva infància,

i recordo com és de dur viure ara.

Com voldria que la meva vida fos increïble,

però no és possible, em conformo amb viure sense dolor i sense tristesa.

Perquè al meu do és patir per tots els meus germans.

Com vull morir, perquè acabin tots els meus problemes,

ja no vull viure més, em dol estar aquí.

Perquè sempre que em diuen alguna cosa dolenta, em dol,

i no puc evitar plorar.

Com voldria riure en comptes de plorar.

Voldria no tenir cor, odio la meva maleïda vida.

L'odio amb tot el meu cor,

no serveix de res continuar vivint, si res de bo em passa.

Vull suïcidar-me per no patir.

Odio que ningú m'escolti,

que no els valgui res del que els dic, vull sortir de casa meva.

Voldria escapar-me i buscar la meva felicitat.

però tinc tanta por que el meu pla fracassi i sigui pitjor,

que no m'atreveixo.

 

Vull sortir d'aquella maleïda depressió que va amb mi.

Voldria la felicitat eterna, voldria un milió de raons

per continuar vivint, però només obtinc milers de raons

per matar-me i molta tristesa.

Com voldria que cada vegada que jo plorés,

es tallarà i s'acabarà el mal, però només se'n va per un instant.

Odio haver nascut.

 

Odio que la meva mare digui que soc pitjor que el diable,

odio continuar patint, ja m’he donat per vençuda.

Ja vaig comprendre que la vida no és com un conte de fades,

la vida és com un laberint sense sortida.

Els segons semblen hores, i els dies semblen mesos,

i tot se'm fa etern.

Odio continuar vivint, penso que em vull morir,

però en realitat vull ser salvada.

Vull un angelet amb ales, que sàpiga volar i aterrar,

que sigui capaç de treure'm un somriure

I que quan jo em doni per vençuda,

ompli els meus dies de felicitat.

4 comentaris:

  1. Un poema desgarrador el que nos dejas el cual espero no sea reflejo de lo que te este pasando.

    Saludos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias por tu visita y aportación en el blog
      Besos

      Elimina
  2. A veces la vida duele en exceso. No se vé porque no hay escayolas, pero así es. Casi siempre se sale del pozo.

    Ánimo. Un abrazo

    ResponElimina
  3. Gracias como siempre en dejar tu huella en el blog
    Cuidate mucho

    ResponElimina