divendres, 7 de maig del 2021

S'HA ACABAT EL TEMPS

 

Se m'escapa el temps,

se m'escapa,

se m'escapa entre les mans,

se m'escapen les abraçades

que encara no t'he donat.

Se m'escapen aquests petons

que demanen ser besats,

i a la vora de la meva boca

se m'escapen a uns llavis

que et desitgen i et nomenen.

Se m'escapen els "et vull"

que el meu cor no ha fabricat,

i és que s'escapa tant amor...

que desborda pels costats.

Se m'escapen sentiments

que desborden de la meva ànima,

i que a través de les meves mans

es converteixen en paraules.

Se m'escapa el temps...

tantes coses que dir-te,

tant amor per lliurar-te...

sento que el temps m'atrapa

i se m'escapa l'amor,

se m'escapa.

6 comentaris:

  1. Linda poesia, meus parabéns.

    Arthur Claro
    http://www.arthur-claro.blogspot.com

    ResponElimina
  2. El amor también se desborda, a veces sin ser colmado. Un abrazo. Carlos

    ResponElimina
  3. Gracias por tu tiempo y de jar tu huella en el blog
    Besos

    ResponElimina