dimarts, 7 de maig del 2019

DESTINACIÓ


Avui tinc ànsies boges,
de tenir-te en els meus braços
però la distància impedeix el meu desig
només un poema arribarà al teu costat
i en ella s'emporta la meva ànima
per unir-se a la teva.

Escriuré poemes cada dia,
no perquè em recordis
sinó per expressar el que t'estimo
et que estranyo a cada minut
que no aquestes al meu costat.

Doncs si amb el caminar del temps
arribessis a treure'm de la teva vida i oblidar-me
els meus poemes et faran recordar
quant et vull i t'estimaré fins a la meva mort.

Si el temps i la distància ens allunyen
aquesta cruel destinació ens fa sofrir sense remei,
l'amor diví unirà les nostres vides
i no hi ha temps ni distància
que ho allunyi ni un instant.

És per això que prenc aquest temps
i en un segon et dic que t'estimo
i aquest segon es converteix en infinit
perquè la meva veritat és estimar-te tota la meva vida

No dubtis saber que et vull
amb un sentiment pur i sincer
de vegades la destinació també juga el seu partit
i és que no sap d'amor,
no sap de sentiments

Voler estar ara al teu costat i no poder aconseguir
voler els teus petons apassionats i no poder apreciar
voler estimar-te sense poder aconseguir
fan que brolli sospirs i nostàlgies.

Avui, matí i sempre t'estimaré
saps que només tu tens el meu cor
saps que només teu sóc, he estat i seré
saps que en aquesta vida
i més enllà de la mort
ets tu la que vaig estimar,
amo i estimaré.

13 comentaris:

  1. Pasa en poesía, ya lo había dicho Gabriel García Márquez, que él escribía para que lo quisieran, y vos para que los otros sientan cómo los quieres. UN beso. carlos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias por tu visita y aportacion al blog.
      Gracias.
      besos

      Elimina
  2. Preciosa declaración de amor a través de los versos y el poema, felicidades.
    Un abrazo.

    ResponElimina
  3. No se puede amar mas, no hay distancia que aleje el amor, y espacio ni tiempo que pueda apagar un querer tan grande. Abrazos

    ResponElimina
  4. Respostes
    1. Gracias Te lo agradezco mucho
      tu aportacion al blog.
      Gracias besos

      Elimina
  5. Anna, greetings from Russia! A Very lovely love poem!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias tu visita y aportacion al blog.
      Gracias besos

      Elimina
  6. Respostes
    1. Te lo agradezco mucho
      tu visita y aportacion al blog.
      Gracias besos

      Elimina
  7. La locura transitoria de estar enamorado, qué sensaciones tan locas y bellas

    Un abrazo

    ResponElimina
  8. Gracias Te lo agradezco mucho
    tu visita y aportacion al blog.
    Gracias
    Besos

    ResponElimina