divendres, 5 d’octubre del 2018

VULL

Vull veure....
la lluna reflectida al teu rostre.
que s'acosta a tu molt a poc a poc.

Vull donar-te....
un petó entre estels,
acariciar-te sota el cel
i besar els teus llavis.

Vull dir-li....

 tant sols vull dir.li que t'estimo,
que somio amb els seus petos.

Vull sentir..
el teu cor al costat del meu.

Sentir la teva pell
entre les meves mans.

Vull escriure't....
poemes tota la meva existència,
perquè quan no hi sigui
em recordis llegint-lo tota la vida.

26 comentaris:

  1. Adorei :))

    Do nosso amigo, Gil António, com: Amor Fogueado em Chama

    Bjos
    Votos de um óptimo feriado

    ResponElimina
  2. Jo voldria tantes coses pero per viure no en calen tantes

    ResponElimina
  3. Si teresa tens tota la rao.
    Petons

    ResponElimina
  4. Versi dolci e romantici, molto apprezzati
    Un saluto,silvia

    ResponElimina
  5. Muy hermoso poema bello sentir. Besos feliz fin de semana.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias por tu visita es de agradecer que vayas pasando por el blog
      Besos

      Elimina
  6. Hola Anna.. Vull que escriguis poemes que posant la sensibilitat a flor de pell..
    Una abraçada..

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si ho fare moltes gracies per la teva visita i sugerencia
      Petons

      Elimina
  7. Um poema de amor muito belo.
    Uma boa semana.
    Um beijo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias por tu visita siempre es de agradecer que te visiten
      Besos

      Elimina
  8. Un bello poema en que reflejas grandes emociones.

    Saludos.

    ResponElimina
  9. Uy que hermoso y romántico poema.Te mando un beso

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias por tu aportacion y beso
      Gracias por tu paso por el blog
      Besos

      Elimina