divendres, 17 de març de 2017

ESTIC FARTA



No aguanto més els teus nervis
els teus crits d'histèric paranoic
per simples ximpleries.

No aguanto els teus menyspreus i insults,
estic farta que em maltractis
amb les teves bogeries de maniàtic,
que em manipulis i escupis,
que em facis sentir la dolenta
de la nostra vida junts

No aguanto els teus crits
les teves manies de meticulós.

No aguanto quan em crides
i em deixes, i t'en vas murmurant
per tota la casa.

sempre vols tenir raó
sense saber el succeït
o el que he fet
no em deixes mai parlar
et limites a cridar
i a muntar-te pel·lícules.

4 comentaris:

  1. El típico maltratador de la mujer, en tus versos. Un abrazo. carlos

    ResponElimina
  2. espero que sigui inventat com a exemple de maltractament, aixó espero.....

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si nomes es exemple
      Gracies per pasar de nou per el blog.
      Petons

      Elimina