dimecres, 13 de novembre del 2013

NO DIGUIS ADÉU





NO DIGUIS ADÉU

Els teus braços m'envoltam,
el meu cap recolzat a les espatlles;
Lentes paraules de consol cauen sobre mi,
però el meu cor no té descans.

Perquè només l'ànima queda de mi,
El meu cos va fugint de mi.

Només puc donar-te un cor ferit,
uns ulls esgotats pel dolor,
i una boca que no pot somriure.

Però rodéixa’m amb els teus braços,
fins que el somni em arrabassi.
Llavors m'ho dius a mi, no diguis adéu, 
excepte si desperto embolcallada en plors.

5 comentaris:

  1. Penso que está escrito em catalão.. eu entendo perfeitamente o castelhano, o catalão escapa-me uma palavra ou outra, contudo entendi perfeitamente e por isso " no diguis adéu" porque me encanta teu modo de escrever.

    ResponElimina
  2. Hay poesias en otras paginas escrito en castellano cuando quieras puedes entrar en ellas.

    https://anna-historias.blogspot.com.es/2015/09/estoy-listo_13.html?m=1

    ResponElimina
  3. Lo he entendido casi todo es preciosa.
    Besos

    ResponElimina