diumenge, 2 de setembre de 2012

TERRA

Pare ...estan matant la Terra




MEDI AMBIENT

Se m'ensorra l'ànim,
com els penya-segats
corroïts per les infiltracions de l'aigua.

Els meus sentits són pertorbats,
com els ocells i els peixos
per les ingerències de l'home.

La meva vida ha canviat.
La meva vida es va acabant
com el temps del nostre món.

Tinc el cor reescalfat.
jo tinc sentiments
que m'espanten l'ànima.
Aquests sentiments
produeixen un efecte d'hivernacle terrible,
i em pertorben la existència.
Abocant els meus sentits,
desposseïts dels seu esperit.

I així es la meva vida,
com el nostre món,
resten condemnats.

M'ha agafat des previngut
i el destí s'ha rigut de mi,
com l'home de la Terra.

Voldria poder aturar aquest efecte
i les seves conseqüències.

Voldria trobar la via de fugida
el més aviat possible.
Més important es la meva vida
i la dels homes i no s’en adonen,
encara segueixen amb dubte
i encara discuteixen,
per afrontar aquest problema tant greu
Només perdre més el temps.




2 comentaris:

  1. Me ha gustado mucho la musica que has elegido
    Refleja muy bien el destrozo que hacemos los humanos con el meio ambiente
    sigo leiendo

    ResponElimina